Στρατηγική συνεργασία TÜV NORD Ελλάδας με τον Χρήστο Δ. Κατσάνο για την ενίσχυση της ESG κουλτούρας και της βιώσιμης ανάπτυξης

Στρατηγική συνεργασία TÜV NORD Ελλάδας με τον Χρήστο Δ. Κατσάνο για την ενίσχυση της ESG κουλτούρας και της βιώσιμης ανάπτυξης
Τετάρτη, 30/07/2025 - 14:28

Η TÜV NORD Ελλάδας, κορυφαίος φορέας πιστοποίησης και μέλος του διεθνούς οργανισμού TÜV NORD GROUP, ανακοινώνει την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας με τον Χρήστο Δ. Κατσάνο – γεωπόνο, brand strategist και Intercultural Learning Facilitator – ο οποίος αναλαμβάνει τον θεσμικό ρόλο του ESG Ambassador.

Η συνεργασία στοχεύει στην ενίσχυση της ESG κουλτούρας και της βιώσιμης ανάπτυξης στις επιχειρήσεις, προωθώντας την κατανόηση και την εφαρμογή των σχετικών αρχών μέσα από στοχευμένες δράσεις. Επικεντρώνεται στη διάχυση γνώσης, την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση, μέσω προγραμμάτων και εργαστηρίων, παραγωγής θεματικού περιεχομένου και άρθρων, καθώς και πρωτοβουλιών στρατηγικής επικοινωνίας που αναδεικνύουν την ESG προσέγγιση ως βασικό εργαλείο εμπιστοσύνης, διαφοροποίησης και ανθεκτικότητας για τις επιχειρήσεις.

Η TROPOS Branding, εταιρεία που συνίδρυσε ο Χρήστος Κατσάνος, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη εξειδικευμένου περιεχομένου και brand storytelling, υποστηρίζοντας την προσπάθεια ενίσχυσης της ESG κουλτούρας.

Η σχέση του Χρήστου Κατσάνου με την TÜV NORD Ελλάδας είναι μακρόχρονη και πολυεπίπεδη. Από το 1998, έχει συμβάλει ως επιθεωρητής, εκπαιδευτής και στρατηγικός συνεργάτης στην εξέλιξη του οργανισμού, με κορυφαία στιγμή τη συνδιαμόρφωση της Διεύθυνσης AGRO, που σήμερα διαθέτει πάνω από 40 εξειδικευμένα στελέχη και αποτελεί σημείο αναφοράς για την αγροδιατροφή.

Η TÜV NORD Ελλάδας συνεχίζει να επενδύει σε ανθρώπους και συνέργειες που ενισχύουν τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής και διεθνούς αγοράς, παραμένοντας σταθερά προσανατολισμένη στον ρόλο της ως καταλύτη θετικής αλλαγής στον επιχειρηματικό κόσμο.