Motor Oil: Ενώνει δυνάμεις με τη Salesforce στο πλαίσιο της ψηφιακής στρατηγικής της

Motor Oil: Ενώνει δυνάμεις με τη Salesforce στο πλαίσιο της ψηφιακής στρατηγικής της
Τρίτη, 06/12/2022 - 14:56

Τη Salesforce, τον παγκόσμιο ηγέτη στο CRM, επέλεξε ο όμιλος Motor Oil για την υποστήριξη της ψηφιακής του στρατηγικής στις θυγατρικές Coral (κάτοχος άδειας σήματος Shell σε Ελλάδα, Κύπρο και Νοτιοανατολική Ευρώπη) και nrg, αντίστοιχα.

Όπως επισημαίνεται, η cloud πλατφόρμα Customer 360 της Salesforce, που υποστηρίζεται από ένα συγκεκριμένο μοντέλο δεδομένων για τον κλάδο, θα ενισχύσει τον όμιλο Motor Oil μέσω ενός ενοποιημένου καναλιού, προσβάσιμου από οποιαδήποτε κατάλληλη συσκευή, καλύπτοντας τις λειτουργίες Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης, back, front και middle office και δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα 360 μοιρών για κάθε ξεχωριστό πελάτη των εταιρειών. Επιπρόσθετα, το Marketing Cloud της Salesforce θα υποστηρίζει τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης και τα προγράμματα πιστότητας της Motor Oil, ενώ οι εφαρμογές της πλατφόρμας θα επιτρέψουν στον Όμιλο να ενισχύσει τη διακυβέρνηση και κανονιστική του συμμόρφωση.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, οι λύσεις της Salesforce θα συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των αναγκών κάθε πελάτη της Motor Oil, μέσω της ανάκτησης πληροφοριών και δεδομένων από διάφορα συστήματα και τμήματα, οδηγώντας στην ενίσχυση της ψηφιακής στρατηγικής του Ομίλου. Με αυτόν τον τρόπο, ο όμιλος μπορεί τόσο να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών πωλήσεων, όσο και να οδηγήσει σε καλύτερα στοχευμένες καμπάνιες επικοινωνίας με τους πελάτες μέσα από πολλαπλά κανάλια. Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας είναι το Κέντρο Συνδρομών, ο μηχανισμός που δημιουργήθηκε για τη διαχείριση συναινέσεων των πελατών. Μέσω του Κέντρου Συνδρομών οι εταιρείες μπορούν να παρακολουθούν τις προτιμήσεις των πελατών σχετικά με τα κανάλια που επιθυμούν να χρησιμοποιούν για την επικοινωνία, με αποτέλεσμα να ενδυναμώνεται η σχέση τους με αυτούς.

Με την ψηφιοποίηση και χρήση τεχνολογιών αιχμής, ο όμιλος επιθυμεί να υποστηρίξει τους πυλώνες Βιωσιμότητας & Καινοτομίας, Ψηφιακού Εργασιακού Περιβάλλοντος & Λειτουργιών και Εκσυγχρονισμού Data Center (Data Center Modernization). Πρωταρχικός στόχος του ομίλου Motor Oil είναι η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των οικιακών και εμπορικών καταναλωτών μέσω παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προγραμμάτων που καλύπτουν όλες τις ενεργειακές τους ανάγκες. H Salesforce υποστηρίζει την προσπάθεια του ομίλου στη διαδικασία δημιουργίας ενός Κέντρου Αριστείας (CoE). Στόχος είναι να συνδράμει τον όμιλο στην υλοποίηση ενός κέντρου καινοτομίας για την περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων του.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τη Salesforce, κάνοντας το επόμενο βήμα στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού μας. Φιλοδοξούμε να ηγηθούμε της ενεργειακής μετάβασης και να ενισχύσουμε τις ψηφιακές εμπειρίες που παρέχουμε στους πελάτες μας» δήλωσε ο Ιάσων Ορφανίδης, Δ/ντής Νέων Τεχνολογιών & Retail του Ομίλου Motor Oil. «Η συνεργασία με ηγέτες στην τεχνολογία, όπως η Salesforce, θα μας επιτρέψει να παραμείνουμε η πρώτη επιλογή των πελατών μας. Πρωτοπορούμε εδώ και 50 χρόνια και στοχεύουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε. Μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των πελατών. Η νέα προσέγγιση 360 μοιρών και το Κέντρο Αριστείας μας (CoE), με την υποστήριξη της Salesforce, θα ενισχύσουν τις καθημερινές μας λειτουργίες, επιτρέποντάς μας να επιτύχουμε τις δεσμεύσεις μας για βιωσιμότητα» πρόσθεσε ο ίδιος.

«Ο Όμιλος Motor Oil ενισχύει τη θέση του στον ψηφιακό κόσμο με όραμα την ανάπτυξη μιας στρατηγικής επικεντρωμένης στον πελάτη», δήλωσε από την πλευρά του ο Michael O’ Grady, Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας της Salesforce. «Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τον Όμιλο Motor Oil, ως αξιόπιστος σύμβουλος στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού του, βοηθώντας τον να δημιουργεί περισσότερη αξία και να χτίζει ισχυρότερες σχέσεις με κάθε πελάτη ξεχωριστά» συμπλήρωσε.

Το σχέδιο ψηφιοποίησης του ομίλου Motor Oil περιλαμβάνει πολυάριθμες πρωτοβουλίες, ενσωματώνοντας πολλές διαφορετικές τεχνολογίες (Τεχνητή Νοημοσύνη, Διαδίκτυο των Πραγμάτων, κλπ.), με στόχο την αποτελεσματικότερη και πιο βιώσιμη λειτουργία της εταιρείας. Η τεχνολογία της Salesforce αναμένεται να βοηθήσει τον όμιλο να παρέχει νέες εξατομικευμένες υπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη και να επιτύχει την ψηφιακή του ανάπτυξη.

Τελευταία τροποποίηση στις 06/12/2022 - 14:59