ΔΕΗ: Αποχώρησαν 68.000 πελάτες στο β΄ τρίμηνο του έτους

ΔΕΗ: Αποχώρησαν 68.000 πελάτες στο β΄ τρίμηνο του έτους
Τετάρτη, 18/08/2021 - 12:42

Περίπου 68.000 πελάτες αποχώρησαν από τη ΔΕΗ κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του διαχειριστή του συστήματος διανομής ΔΕΔΔΗΕ. Στο επίμαχο διάστημα η μέση μηνιαία απώλεια πελατών για τη ΔΕΗ διαμορφώθηκε στις 22 χιλιάδες πελάτες.

Σημειώνεται ότι η διαρροή πελατών της ΔΕΗ εμφανίζεται να είναι μειωμένη σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, όταν η μέση μηνιαία απώλεια είχε διαμορφωθεί στις 30 χιλιάδες πελάτες περίπου.

Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ, το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ ανήλθε σε 75,1% ή αλλιώς 5,1 εκατ. παροχές. Στον αντίποδα το μερίδιο των εναλλακτικών προμηθευτών ρεύματος, εάν εξαιρεθούν οι πελάτες καθολικής υπηρεσίας, έφτασε το 22,67% ή αλλιώς ξεπέρασε σε απόλυτα μεγέθη το 1,5 εκατομμύριο.

Πιο αναλυτικά τα ποσοστά των εταιρειών προμήθειας ως προς τον αριθμό των εκπροσωπούμενων μετρητών στο δεύτερο τρίμηνο του έτους διαμορφώθηκαν ως εξής:

Protergia 3,94% και 267 χιλιάδες μετρητές

Elpedison 3,67% και 249 χιλιάδες μετρητές

ΗΡΩΝ 3,32% και 225 χιλιάδες μετρητές

Watt & Volt 2,5% και 169 χιλιάδες μετρητές

ZeniΘ με 2,48% και 168 χιλιάδες μετρητές

NRG 1,99% και 135 χιλιάδες μετρητές

Volton με 1,75% και 118 χιλιάδες μετρητές

Φυσικό Αέριο Αττικής 1,5% και 101 χιλιάδες μετρητές

Volterra 0,57% και 38 χιλιάδες μετρητές.

Η επιβράδυνση του ρυθμού μετακίνησης πελατών από τη ΔΕΗ προς τους εναλλακτικούς παρόχους, σύμφωνα με πηγές της αγοράς αποδίδεται στο γεγονός ότι ο κυρίαρχος πάροχος το τελευταίο διάστημα έχει εκσυγχρονίσει την εμπορική του πολιτική και την πολιτική μάρκετινγκ, παρέχοντας μεταξύ άλλων στοχευμένα τιμολόγια.

Άλλωστε βασικός στρατηγικός στόχος της επιχείρησης είναι να πετύχει να διατηρήσει στο πελατολόγιό της τους πελάτες με υψηλά περιθώρια.

Σε κάθε περίπτωση, η μάχη των μεριδίων αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα, έστω και εάν η αγορά επηρεάζεται από τις νέες ειδικές συνθήκες που έχει διαμορφώσει η σημαντική άνοδος του χονδρεμπορικού κόστους, που έχει μετακυληθεί στους καταναλωτές μέσω των ρητρών που εφαρμόζονται και ισχύουν στα κυμαινόμενα τιμολόγια.

Συντάκτης Χάρης Φλουδόπουλος, Πηγή capital.gr