ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση πελατών

ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση πελατών
Τετάρτη, 08/07/2020 - 17:29

Τρεις νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πελατών εφαρμόζει η ΔΕΗ, Συγκεκριμένα η εμπειρία εξυπηρέτησης της ΔΕΗ αλλάζει με: την εφαρμογή νέου διευρυμένο ωραρίου σε τρία καταστήματα, τη δυνατότητα ραντεβού στα καταστήματα αλλά και την εφαρμογή της αυτόματης ψηφιακής βοηθού της ΔΕΗ.

Πιο αναλυτικά οι τρεις νέες υπηρεσίες της ΔΕΗ είναι:

Τρία καταστήματα ΔΕΗ με νέο διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ. με 20:00 μ.μ.

Τα καταστήματα ΔΕΗ που λειτουργούν με το νέο διευρυμένο ωράριο είναι, στην Αθήνα, της Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, Αγίου Κωνσταντίνου 11, και στη Θεσσαλονίκη το κατάστημα της Τσιμισκή 136. Το απογευματινό ωράριο έχει ήδη εξυπηρετήσει έναν πολύ μεγάλο αριθμό πελατών.

Δυνατότητα ραντεβού στα καταστήματα

Παράλληλα, στα τρία παραπάνω καταστήματα, η ΔΕΗ εφαρμόζει την υπηρεσία Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού. Οι καταναλωτές μπορούν να κλείσουν ραντεβού σε ένα από τα καταστήματα που επιθυμούν, και να το επισκεφθούν οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ., χωρίς αναμονή.

Το ραντεβού προγραμματίζεται ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να ακυρώσουν το ραντεβού με τον ίδιο τρόπο. Τότε, το ραντεβού είναι αμέσως διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή.

 Νέα εφαρμογή "Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ

Η νέα εφαρμογή της ΔΕΗ είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Εκεί, οι καταναλωτές πληκτρολογούν το μήνυμά τους και η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά αμέσως στα ερωτήματά τους.

Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή.