Σταδιακή άρση των περιορισμών με στοχευμένο σχέδιο λειτουργίας από την Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής. Επαναλειτουργία καταστήματος εξυπηρέτησης πελατών

Σταδιακή άρση των περιορισμών με στοχευμένο σχέδιο λειτουργίας από την Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής. Επαναλειτουργία καταστήματος εξυπηρέτησης πελατών
Τετάρτη, 13/05/2020 - 11:17

Η ΕΔΑ Αττικής, σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις οδηγίες της πολιτείας για τη μερική άρση των περιοριστικών μέτρων κατά της εξάπλωσης της πανδημίας του Covid-19, σχεδίασε τη σταδιακή επιστροφή της στην κανονικότητα, λαμβάνοντας και τηρώντας αυστηρά όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα προστασίας και τους κανόνες υγιεινής για τους πελάτες και τους εργαζομένους της.

Συγκεκριμένα, από την Τρίτη, 12/05/2020, το κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών επί της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου 11, επαναλειτουργεί και θα υποδέχεται πελάτες, κατόπιν καθορισμένου ραντεβού με εκπρόσωπο της Εταιρείας. Το κατάστημα θα εξυπηρετεί μόνο τα αιτήματα και τις περιπτώσεις που δε δύναται να διεκπεραιωθούν μέσω της ιστοσελίδας (edaattikis.gr) και της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ), που θα εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών. Για τον προγραμματισμό ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επικοινωνούν με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης της ΕΔΑ Αττικής, στους τηλεφωνικούς αριθμούς 11322 και 2130882000.

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο ασφαλείας που ακολουθείται από την ΕΔΑ Αττικής για την είσοδο και παραμονή των πελατών στο κατάστημα εξυπηρέτησής της, η Εταιρεία θέτει υπόψη των επισκεπτών της, τα εξής:

- Το κάθε προγραμματισμένο ραντεβού αφορά στην εξυπηρέτηση και φυσική παρουσία ενός πελάτη, χωρίς συνοδεία συνεργάτη, εκπροσώπου κτλ.

- Η παροχή πρόσθετης υπηρεσίας, πέραν αυτής που αφορά στο προγραμματισμένο ραντεβού, δεν θα είναι εφικτή.

- Σε περίπτωση που υπάρχει οποιαδήποτε αίσθηση αδιαθεσίας ή συμπτώματα βήχα, πυρετού κτλ, οι πελάτες παρακαλούνται όπως προβούν στην ακύρωση του ραντεβού.

- Η έγκαιρη προσέλευση στην προγραμματισμένη ώρα του ραντεβού είναι απαραίτητη.

- Η παραμονή στο χώρο αναμονής εξυπηρέτησης κοινού, εντός του κτηρίου, δεν είναι επιτρεπτή.

- Για τη διασφάλιση του υπέρτατου αγαθού της υγείας των εργαζομένων καιØ των πελατών, κατά την είσοδο στον χώρο εξυπηρέτησης δύναται να πραγματοποιείται θερμομέτρηση, το αποτέλεσμα της οποίας θα ανακοινώνεται επιτόπου.

Η ΕΔΑ Αττικής έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών της και τα στοιχεία της θερμομέτρησης δε θα καταγράφονται.

- Εντός του καταστήματος υπάρχει σήμανση ασφαλείας και κατάλληλες οδηγίες με όλα τα μέτρα που πρέπει να ακολουθούνται.

- Η χρήση προστατευτικής μάσκας από τον πελάτη δεν είναι υποχρεωτική αλλά συνιστάται.

- Κατά την παραμονή στους χώρους του καταστήματος, θα πρέπει να τηρείται, τουλάχιστον, απόσταση 1,5 μέτρου.

Κατά την είσοδο στην εγκατάσταση είναι υποχρεωτική η χρήση αντισηπτικού, το οποίο διατίθεται.

Παράλληλα, εντατικοποιείται ο ρυθμός εκτέλεσης προγραμματισμένων ραντεβού ενεργοποίησης μετρητών νέων πελατών και επανασύνδεσης της τροφοδοσίας με φυσικό αέριο υφιστάμενων πελατών. Η ένταξη των περιπτώσεων στον προγραμματισμό της ΕΔΑ Αττικής θα διεκπεραιώνεται με τον καθιερωμένο τρόπο που ορίζεται βάσει των ισχυουσών διαδικασιών της. Η ΕΔΑ Αττικής εγγυάται ότι για τη διεκπεραίωση των εργασιών που απαιτείται πρόσβαση εντός των ιδιοκτησιών των καταναλωτών από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό της, τηρούνται απαρέγκλιτα όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας που ορίζονται από τους αρμόδιους φορείς.

Η Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής, με υποδειγματική πειθαρχία και άρτιο προγραμματισμό, εγγυάται ότι θα μεταβεί επιτυχώς στο νέο περιβάλλον που επιβάλλουν οι συνθήκες, διασφαλίζοντας στο ακέραιο τη δημόσια υγεία και την άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της.